Craftzone Malaysia

Thursday, April 7, 2011

Ini projek terbaru....

Assalamualaikum,
Lama dah cuti selepas melahirkan Puteri Akmyra Auni...hehehe...layanlah ape yg aku nak update nih...:)
 
ni aku jahit untuk Puteri tersayang...cantik tak...

 
ni aku siapkan ngam2 selepas aku habis pantang and beberapa hari sebelum hari raya...ngeh3x

 
ini plak baju my ladyboss....nak pakai masa jadi emcee utk IIUM Convocation....berbaloi tak???

 
beg ni aku guna utk isi breast pump...hari2 aku usung bw p opis
*** kalau ade yg minat nak tempah leh la roger2...harga RM15

 
beg ni plak aku guna utk letak segala macam kad....harga RM6

 
kotak ni aku buat saja2...tp kalau nak tempah utk majlis2 kecil...boleh la...colour and pattern leh request harga t kita runding ok...:)
Kalau berminat leh call @ PM ye

Hubungi saya di 012-2324931 atau PM sy

No comments:

Post a Comment